اسکنر مخصوص کتاب Book Scanner

اسکنر مخصوص کتاب Book Scanner

قیمت فروش اسکنر مخصوص کتاب با 20درصد تخفیف به 15درصد کاهش پیدا کرد. *قیمت اسکنرهای کتاب صفحه اول سایت*

اسکنرها یا همان پویشگرها مدلهای مختلفی دارند که بسته به نوع چیزی که قرار است اسکن شود فرق میکنند.

اسکنر مخصوص کتاب اسکنری میباشد که دیگر لازم نیست برای اسکن کتاب شیرازه کتاب را بازکرده و برگه های آنرا جدا کرده و برگ برگ کنیم بلکه با اسکنر مخصوص کتاب به راحتی با قرار دادن کتاب داخل آن تمام برگه های کتاب بدون آسیب با سرعت بالا اسکن میشوند.

در حال حاضر کشورهای مختلفی از جمله آلمان با برند زوچل و آمریکا با برند آتیز اسکنر مخصوص کتاب تولید کرده اند که واقعیت بر آن است که طبق گفته معمول خریداران این محصولها فقط پول برند آنرا داده اند و به هیچ عنوان از آنها راضی نیستند از جمله خریداران ناراضی این دو برند میتوان به کتابخانه ملی ایران و کتابخانه حرم حضرت عباس ع در عراق اشاره کرد که این شرکتهای خارجی به راحتی به بهانه تحریم تمام پشتیبانی از محصولاتشان را قطع میکنند و در عمل هم هیچ کیفیت راضی کننده ای ندارند که در آخر جنازه ای فلزی برای شما باقی میماند.

به لطف خدا در حال حاضر چند شرکت ایرانی اسکنر مخصوص کتاب یا همان Book Scanner تولید میکنند که اولین اسکنری که در ایران تولید شد و مهمتر اینکه ثبت اختراع شد و مورد مصرف سازمانهای دولتی و خصوصی قرار گرفت اسکنر کتاب حفیظ HAFIZ بود.

اسکنر حفیظ توسط جوانان مخترع ایرانی تولید شده و تنها اسکنری هست که در ایران به صادرات رسیده است و در زیبایی و کیفیت نمونه ای در جهان ندارد و با وجود قیمت بسیار بسیار مناسب آن مورد توجه و رضایت داخل و خارج قرار گرفته است.

گروه حفیظ به همه کسانی که به دنبال خرید اسکنر مخصوص کتاب هستند و با شرکت تماس میگیرند ابتدا پیشنهاد میدهد که بروند اسکنرهای خارجی و سپس اسکنرهای داخلی را بررسی کنند و در آخر اسکنر کتاب حفیظ را بررسی کنند تا به راحتی متوجه ویژگی های اسکنر کتاب حفیظ بشوند.

و در آخر گروه اسکنر حفیظ این توصیه را دارد که اگر اسکنر حفیظ را هم انتخاب نکردید حتما محصول ایرانی خرید کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.